Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní láska: Bouřka jménem Lucie

Letní lásky, jsou jako letní bouřky, přijdou, vyburácí se a odejdou. Nebe se vyčistí, vzduch zavoní a život běží dál...

Svou první a zároveň poslední velkou a opravdu „letní“ lásku, jsem zažila ještě jako „dítě.“ Mě bylo „skoro“ osmnáct a jemu „skoro“ taky. Byli jsme krásně naivní a nezištně zamilovaní. Nemohli jsme jíst a ani dýchat, jak jsme té vášně byli plni. Seznámili jsme se v autobuse. Byl to nejkrásnější a nejžádanější kluk v okolí a to k lásce stačilo. Měl krásné „holčičí“ oči a nádherně bílé zuby a patřil jenom a jenom mě! Ten pocit sebedůvěry mě naplňoval natolik, že jakékoliv reálné rady „starších,“ mi byly ukradené. Neměli jsme žádné povinnosti a ani starosti a jen tak jsme si létali na obláčku svých snů. Nechovali jsme se „jako“ děti, my byli děti a nezodpovědnost k dětem patří. A právě proto, to mělo takové grády. Ten pocit euforie jsem již nikdy víc nezažila. Bylo to krásné, protože to bylo tak nesvázané a čisté. Byla to opravdová láska bez předsudků, očekávání a nároků na toho druhého. A stejně tak jako letní bouřky,tak také lásky přicházejí a zase odcházejí. Ta má odešla na gynekologickém křesle s verdiktem – těhotná. V tu chvíli vše bylo pryč. Můj mozek přeladil na zcela jinou frekvenci a sen se rozplynul. Bublina splaskla, nastal konec! Náš vztah pochopitelně nevydržel a ani vydržet nemohl, nebyl k tomu předurčený. Byla to jen krásná romance, kterou jsem si měla prožít. Naši dceři je dnes jednadvacet a my jsme stále přátelé a troufám si tvrdit, že pro naši dceru ti nejlepší rodiče. A myslím, že to krásné a čisté co jsme tenkrát prožívali se v naší dceři ukotvilo již v samotném prvopočátku. Je to krásná mladá dáma,plná radosti a energie. Tento příběh letní lásky, je má „velmi osobní“ romance, která přišla aby naplnila můj život. Byla krátká a bouřlivá, tak jak letní bouřky bývají... Nebe se vyčistilo, vzduch zavoněl a život běžel dál... PS: Rok po narození dcery, jsem vážně onemocněla a možnost, mít další dítě pro mě navždy skončila…

Autor: Kamila Přibylová | pátek 29.6.2012 17:45 | karma článku: 6,41 | přečteno: 352x
  • Další články autora

Kamila Přibylová

(NE)ZÁVISLÁ NA MUŽÍCH - LÁSKA

Je leden a od mých čtyřicátin uběhl již nějaký ten pátek, přesněji čtyři roky. Ano, letos v červnu zlomím tu obávanou hranici, hranici, která vede k pětačtyřicátinám!!!

29.1.2015 v 12:20 | Karma: 7,00 | Přečteno: 149x | Diskuse| Ona

Kamila Přibylová

(NE)ZÁVISLÁ NA MUŽÍCH – Oni (muži)

Je důležité nezatrpknout nebo naopak nestát se posedlou hledáním toho pravého. Hlásám teorii, že najít muže je snadné pouze ve chvíli kdy sama víte, co vlastně chcete...

15.12.2014 v 21:25 | Karma: 3,39 | Přečteno: 101x | Diskuse| Ona

Kamila Přibylová

(NE)ZÁVISLÁ NA MUŽÍCH - Rozvod

Když se rozvádíte podruhé, víte, že je to nezbytné. Přestanete se trápit myšlenou typu: co by, kdyby....

28.11.2014 v 18:19 | Karma: 3,50 | Přečteno: 110x | Diskuse| Ona

Kamila Přibylová

(NE)ZÁVISLÁ NA MUŽÍCH - Dospělost

Ve své době jsem si myslela, že k dospělosti postačí občanka a osmnáct plus. Poté co se narodila dcera, nabyla jsem přesvědčení, že lepší důkaz již existovat nemůže. Omyl! Občanka a dítě, „dospěláka“ z nikoho neudělá. Jak prozíravé!

31.10.2014 v 19:20 | Karma: 3,24 | Přečteno: 63x | Diskuse| Ona

Kamila Přibylová

(NE)ZÁVISLÁ NA MUŽÍCH - Útěk

Byla to brutální láska, láska plná zvratů a bolesti. Krásné dny byly pečlivě vyvážené těmi těžkými. Byla to láska rychlá, tak jako život po jeho boku. V té době jsem již byla matkou a manželkou zcela nevyzrálého muže. To, že můj první manžel byl v době narození naši dcery ještě sám dítě, nebyla jeho vina. Já se tenkrát nerozhodla pro potrat a rodiče, pravděpodobně z radostného pobláznění, rozhodli se pro svatbu. Vdávala jsem se v sedmém měsíci těhotenství za přesvědčení všech, že dítě je vhodný okamžik.

3.10.2014 v 19:35 | Karma: 2,57 | Přečteno: 51x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 53x
Tento blog vznikl na popud mé kamarádky. Údajně umím vzdorovat nezdarům, jsem reálně zorientovaná a nic neponechávám náhodě...